24 Nisan 2013

1984





7 yorum:

Katun dedi ki...

siz de mi kapıları seversiniz,
kabartmalı, siyah, heybetli ve kilitli olanları.

Unknown dedi ki...

Ben yine saçlarına özendim, uzatsam mı diyordum ama seni görünce kesinleşti kararım:)))

Unknown dedi ki...

Katun; evet aynen öyle olanları severim ;)
asya; kısa saç sende güzel duruyor ama uzun saçın da sana yakışacağına eminim bence denemelisin ;)

Unknown dedi ki...

Yorumdan sonra güldüm kendime, ne de olsa kadınız, elindeki kitabın lafını bile etmeden direk saçlarına odaklandım ama çok güzeller:)

Unknown dedi ki...

Ben de hiç yadırgamadım yorumunu hevesli hevesli cevapladım ilgi alanımız tabi hem uzun saça bayılırım ben :)) Teşekkür ederim bir de ;)

mangiawithmario dedi ki...

Ciao! How are you? I stopped by to visit and say hello. Great post. Will be back to read more. Hugs

oyumben dedi ki...

Belki de bizi insan yapan şey düşünmek değil okumaktır.