30 Eylül 2013

ÇOLUK ÇOCUK


Patti Smith, müzisyen, şair, yazar. Düşüncelerindeki özgürlüğü hayatına da yansıtabilmiş, üretken, cesur, samimi ve inançlı bir kadın. Sanatın en ücra köşelerine kadar sızmış, oradan bize güzel müzikler, şiirler, kitaplar getirmiş. Çoluk Çocuk hayatının bir dönemini anlattığı, bana sanatı daha da bir özendiren harika bir kitap. Farklı olmanın güzelliğini bir kez daha göstererek beni kendime haklı çıkarttı. Kutup yıldızımı belirleme konusunda beni yüreklendirdi. Aklıma yayarak okudum. Cesaretine imrendim, acısına hüzünlendim. İlişkilerde karşındaki insana kendisini gerçekleştirmesi için destek olmak, onu bütünüyle kabullenip sevmek aslında sadece onu değil kendini de özgürleştirmektir. Patti Smith bunu çok güzel başarabilmiş bence. Bütünüyle kalbime yer edinen bir kitap oldu Çoluk Çocuk. Şarkıları da zaten bir harika. Okuyalım, dinleyelim.




10 yorum:

Unknown dedi ki...

Nerissacım umarım raflarda bulurum, yoksa sahaflarda mı aramalı mıyım; ama inan tanıtımın çok başarılı:)))

Unknown dedi ki...

Kitapçılarda bulabilirsin canım. Bir de çok teşekkür ederim :)

safransarı dedi ki...

Vouuv etkileyici.

yorgun oyunbozan dedi ki...

kitap kokusu aldım hemen koştum geldim :) ah bu aralara ne okumaya nede yazmaya vaktim var ..sen böyle güzel yazınca hoş tanıtınca okumamak da bir eksiklik oldu :)

Unknown dedi ki...

Hoş geldin :) Kitap kokusuna bile dayanamadığına göre vaktin olmasa da araya köşeye mutlaka bir kaç sayfa sıkıştırıyorsundur. Ben öyleyim,bilirim :) Bu kitap zaten çok vaktini almayacaktır ;)

Fulya Bozoğlu dedi ki...

keşke şu an elimin altında olsa da okusam dedirtti yazın ((:

okunacaklar listeme aldım.
teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Rica ederim :) Keşke sen de yakınımda olsaydın ben kitabı elinin altına sokuverirdim ;)

oyumben dedi ki...

Birinci basamakta insanların patinaj yaptığı bu coğrafyada kendini gerçekleştirmek en son basamak. Umarım o basamağa bir gün ulaşacağız.

Selami Ş. dedi ki...

Askerde okumuştum ; hey gidi !

Patti Smith'i seviniz, Zeki Müren'i de.

Saygıyla,

Aylak

Unknown dedi ki...

Patti Smith 'i seviyorum, Zeki Müren de, neden olmasın :)