22 Ağustos 2013

07.48

Huzursuz bir olaydan 'oh çok şükür rüyaymış' diyerek uyandım.Hızlıca hazırlanıp vakitlice çıktım. Çünkü ancak hızlı hazırlanırsam vaktinde çıkabiliyorum.Gün bu saatlerde ne kadar da güzel.Güneş yeni açılmış gözlerimin içine baktıkça gülümsedim.Sabah sessizliği beni hep büyülemiştir.Eğer topuklu ayakkabı giymediysem yürümek benim için bir keyif.Neyse ki bugün şanslı günümdeyim.Yürürken ılık bir rüzgar saçlarımın arasından geçip kulağıma fısıldadı "bugün yeni bir gün." Beklenen bir perşembe daha nasıl sıradan görünse de beklenmeyen şeyler hep olur.Evet bugün yeni bir gün ve ben biliyorum güzel şeylere ne kadar hazırsan o kadar yakınsın.Günaydın..

3 yorum:

safransarı dedi ki...

Güzel , günesli günlere..
Benim yerime de çek sabah nefesini içine :)

Unknown dedi ki...

Sabah nefesi bana iyi geliyor gerçekten tavsiye ederim, mutluluk,huzur,heyecan bi de güzel güneşli günler hiç bitmesin :)

Oyumben dedi ki...

Yeni bir gün yeni bir hayattır.