04 Şubat 2013

aşkın metafiziği




10 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel fotolar, keşke yüzünü görseydik ama daha öncede demiştim saçların çok güzel:)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim yine soyle ben şikayet etmem :)

Selami Ş. dedi ki...

"içine kapanık ve ulaşılmaz" adam . Hem, ne fiziği ne meta fiziği! Metafizik fiziği kanıtlamaz mı ki ; aşk dedikleri şey fizikten de ibaret olur o vakit. Tasvip etmedim Arthur'u ; ben kral arthur'a gidiyorum. Liste'ya alalım kitapçağızı...

Saygıyla,

Aylak

safransarı dedi ki...

(..) Saçlarından ödünç ver :)
hmm, bulunduğun mekanı merak ettim.Sigara da eline hiç yakışmamış :)

Unknown dedi ki...

Aylak; Fiziğin ötesinde kalan metafizik, aşk gibi tanımlanmakta zorlanan bir güç. Kral Arthur'dan döndükten sonra Arthur Schopenhauer' u da bir dinle derim, dedim :)

safransarı; Saçlarım yüzümün maskesi.Sigara, neyse ki elimde fazla durmadan bitiyor :)

Selami Ş. dedi ki...

Schopenhauer i dinledim evvelinden, "okumuşlara dair" bilirim ; okumak ve yazı/şiir/tragedya fikirlerine göz attım da ; öncesine yok dediğimiz şeyin meta-sına kafa yoramadım.

Saygıyla,

Aylak

The Merika dedi ki...

saçlar evet saçlar
şiir gibi eller :)

Unknown dedi ki...

The Merika; saçlarımı şöyle bir savurdum ellerimle sana şunu yazdım:
The Merika,
Teşekkür ederim
Yorumların bir harika.. :)))

Katun dedi ki...

sigara iyidir, çiçek de, hele mor oje hepsinden iyidir...
(fekat o taşlar...Angara andeziti mi!)

Unknown dedi ki...

Angara andeziti olsa gerek ;) hepsi birbirinden iyi sanki :)